shit pomfritt

Hejhopp shalalla.
Sitter här nu, har precis tryckt i mig en macka med brieost!
Idag har jag vart huuuur duktig som helst! Jag har gjort mat till hela familjen :)
Jag gjorde Lax, med ett "täcke" av citron och pressad potatis till de, sen gjorde jag sparris inrullade med panchetta! Hur gått som helst! :)
Efter de så tog jag en varm dusch och tog hand om mig ordentligt, smörjde in mig och sen fixade jag mig. JAg drog in till stan och träffade Emilia, vi chillade, kollade lite på Scary movie och så. Sen kände jag att min kropp inte orkade mer, eftersom jag fortfarande är sjuk, så jag smsade morsan så kom hon och hämtade mig. HEUHUE.



Jag idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0