Tårar märker man, men om ett hjärta blöder - vem ser det?

Ligger i min säng nu, ska in i duschen snart, glo lite på tv och sen sova!
Är jätte trött.
Imorgon blir det Servering heeela dagen. "kul".
Efter skolan ska jag till papi och hämta mina pengar, sen ska jag beställa hem lite grejer från Nelly.com.
Det blir en kjol, ett par skor och ett par leggins.
Här kommer bilder på de:

Rose SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM Sub Lace Look Leggings SEK 199, Vila - NELLY.COM

Rose SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COMZivil skirt SEK 259, Vila - NELLY.COM Här är grejorna! Vad tycker ni, svarta eller lila skor?

Pussy

Kommentarer
Postat av: fanny

dom skorna är så snygga, svarta tycker jag:D

2009-09-27 @ 20:31:01
URL: http://ffannystralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0