sorrysorry

Godkväll!
Förlåt så mycket för den dåliga uppdateringen, men har verkligen inte hunnit idag.
Först skola, gick till kvart i tre. Då kom mamma och hämtade mig och så åkte vi hem.
Jag lagade mat, käkade lite och sen så drog jag ner till mina kusiner.
Jonna skulle på Scouterna så jag busade med Fia!
Vi kollade på film, hoppade studsmatta, lekte med petshops.. (vad gör man inte för pluttkusinen) och badade i deras tunna! Härligt var de! :)
Sen drog jag hem och spelade lite kort med bror, och nu ska jag alldeles strax sova! :)

Pusspuss


Här är fia som är väldig seriös! Har tyvärr ingen bild på Jonna! :(


Här är min kära bror, detta är den enda bilden jag någonsin lyckats ta på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0