Onsdag

Hej! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte mått bra alls på sistone.
Just nu ligger jag i min säng och kollar lite bloggar och grejs.
Jag skulle gått till skolan idag egentligen, från 8 - 11 så va de Figylopp och efter de vanliga lektioner.
Men inatt så somnade ja vid kvart i sex, jag har börjat få sömnproblem igen..
Jag ska alldeles strax äta lite, och efter de så får jag se.
Kanske ska plugga lite Matte..
Ska även fixa mina hyllor som jag målat vita, jag måste ju ha något att ha alla mina skor på ;)
På fredag så är det ju den 25e! woho!
Haha, jag får 1000 kronor av pappa som jag ska shoppa lite på internet med, sen på Fredag ska jag ju även iväg till Helsingborg och provrida, dem sista två gångerna har de inte blivit av för att det har vart massa krångel.
Men nu ska jag läsa lite ur boken "Flyga drake" som vi läser på Svenskan i skolan.
Vi hörs, skriver snart.
Puss bejbs


Förresten., denna blir det på halloween ;)
Raauuwr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0