Natt tänkande

Jag ligger och tänker lite, och jag vet inte men de känns inte bra.
Jag har varit sömnlös i en hel månad nu, jag brukar ha perioder men detta är inte som vanligt.. Jag somnarrunt sju på morgonen vaknar runt elva, är skit trött, men kan inte sova..
Alla i skolan tror jag skolkar, mina lärare tror jag skolkar och alla mina vänner med.
Men dem fattar inte, det är så jävla jobbigt att inte kunna sova, att bara ligga och tänka, en hel natt. Ingen att snacka med bara detta jävla tänkandet.
Alla driver med mig, säger till mig: Josefin var du "sjuk" eller?, Josefin varför skolkar du, Josefin varför ditt och varför datt.
Men ingen fattar, jag skolkar inte, jag orkar bara inte, orkar inte gå upp och gå till skolan, för min kropp är helt utmattad. Vad fan vill ni att jag ska göra?!

Oj, ganska långt inlägg.. och bajsigt. Men aja

pussy

Kommentarer
Postat av: Mr K.

det är väl en period förhoppningsvis, hitta det som är dåligt och det som får dig restless och gör att du inte kan sova, träna mkt, rör på dig så mkt du kan

lr drick varm mjölk :) hahah, meeen i vilket fall så kmr du ta dig ur sömnlösheten josefin



Kom ihåg att det blir bättre <3

2009-09-28 @ 02:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0