ge mej lite mer

Hellu!
Som sagt så blev det ingen provridning idag, jävla skit.
Jag är helt seg, men sitter och lyssnar på massa party musik så blir mer och mer pepp.. Men sen så är det ju såhär att i denna skithålan är det i stort sätt aaaaldrig fest.
Käkade lite nyss, men jag måste verkligen ta och skärpa till mig. Har börjat gå upp i vikt..
Så nu har jag bestämt att jag ska äta ett vanligt mål om dagen, sen ett mål med fil/yohurt eller liknande, och om jag är sugen på något så blir det frukt eller bara dricka vatten.

Jag känner mig ganska trött på livet just nu, känns som om jag inte riktigt hör hemma någonstans.





Gammal party låt, får mig på lite bättre humör iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0