förlåtförlåtförlåååt!

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen (som att ni bryr er) hahah.
Nu ska jag berätta om igår :)
Jag gick upp klockan halv nio, tog på mig ridkläderna och körde mot hässleholm eller vafan de hette. Skulle ju på provridning. Jag & Mamma åker, stannar på donken, köper frukost sen fortsätter vi.
Vi åker fel minst 5 gånger, letar letar letar.
Tillslut hittar vi stället, först får jag rida en häst som var fem år, ingen hoppkapacitet alls, och den para rusade så fort man sa ifrån.
Sen hämtade dem en till häst, nej, de visade sig att den va halt, hade ett stort infekterat sår på benet. Bra där.. NOT.
Sista hästen dem skulle visa, den hade lösa benbitar och andra förändringar i benen. Så nejtack.
Så de va bara att vända, åka hem igen..
Sen på kvällen kom Fanny, vi drog till Gnosjö, de var la trevligt.
Sen på natten vid typ 00.00 så drog vi till värnamo igen, vi drog till Tobbe en stund, chillade och drack lite.
Sen stack jag hem & Fanny fick sig en putte.
Nu är jag bakis och ska sova en stund till.
PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0