ännu en gång...

Ännu en gång ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen..
Men nu ska vi se, igår (lördag) så låg jag och sov enda tills 15.00, men med tanke på att jag somnade sex på morgonen så är de inte så konstigt...
Men men, när jag vaknade så smsade Fanny och ville att jag skulle komma till henne vid fem, jag klädde på mig mjukiskläder och sånt och väntade tills klockan skulle bli fem, och då plötsligt hoppar Fanny in i mitt rum. Haha, vi drar in till stan, köper cigg och lite godis. Vi drar hem till Fanny, henner family ska precis dra.
Måste bara berätta, HAHA, eftersom Fannys familj hade väldigt bråttom så var Linda, fannys mamma väääldigt stressad!
Dem springer nästan ut till bilen stänger dörren och jag och fanny tänker aoutamatiskt: PARTYY! Vi tog fram spritflaskan och tänkte precis öppna den när fannys mamma stormar in i huset.
Här kommer konversationen:

Jag & Fanny: Vrf kommer du tillbaka?
Fannys mamma: Alfons (fannys lillebror) har ramlat framstupa och slog sig. JÄVLA FITTFAMILJ. Vi ska alltid komma försent.
*springer upp för trappan*
Fannys mamma: *mumlar* jävla fittfamilg, jävla fan, fitta..
Jag & fanny: HAHAHAHA!
Fannys mamma: Så nu har jag ett plåster nu ska vi åka igen, hejdå.
Jag: Akta så polisen inte stoppar er på vägen.. hihi
Fannys mamma: AKTA DEJ!
Jag & Fanny: HAHAHA!

Jag tyckte de var jävligt roligt. hihi (A)
Men men, forsätter nu, när dem hade åkt så korkade vi upp, men eftersom jag & Fanny var så sjukt bakis så tänkte vi att vi tar bara en liiiten återställare.
Men sen så kommer Sandra, Henke och Manda, efter de kommer även Fia.
Vi drack och hade trevligt, sen kom Malin, Pernilla, Adde & Linus med, och sist kom Izza.
Vi fortsatte att dricka och ha kul. Det kom några epa människor med, men dem drog typ på dirr. ;)  Hahah, men de slutade med att i stort sätt alla var fulla och sjöng singstar!
Vid halv tolv tiden så drog vi ut, eftersom fannys föräldrar skulle komma hem, så vi drog till Sten stures.
Vi satt där och chillade, det blev lite bråk men annars va de helt okej..
Hade ju min mysiga vinterjacka på mig så jag frös inte iaf! :)
Sen kom typ Emilia & Carro och några människor jag inte orkar lägga ner tid att skriva namnen på.
Vissa människor tror ju dem är så snygga när dem kommer i sina fula kärringkläder!
Men men,Fanny som var skitfull ville hem så jag följde henne hem, sen kom min mamma och hämtade mig.
Det slutade med ännu en sömnlös natt, somnade vid halv åtta imorse..
ojoj, vilket långt inlägg, men jag skriver igen om en stund!
Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0