22.14

Ska sova snart, är så jävla trött.
Har ju inta haft sovmorgon idag som alla andra dagar i veckan ;)
Hade servering hela dagen, sen fick jag & kim ta disken med.. "kul".
Imorgon är det tisdag, har bara tre lektioner, svenska, so, matte.
Kom på nyss att jag hade matteläxa, så gjorde den lite snabbt. De jag orkade iaf.
Jag verkligen hatar våran mattelärare, visstvisst, hata är ett starkt ord, men jag gör de verkligen.
Men nu ska jag sova!
Börjar inte för ens 09.50, men måste ha alla timmars skönhetssömn! ♥



Hittade dem här bilden på google när jag sökte, den är nog från någons blogg med bajs på de!
Jag tycker de han säger är så jävla klockrent.
Kom bara & tänka på svininfluensan när jag läste de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0