when love takes over

Hej allihopa!
Förlåt förlåt förlåt för uppdateringen..
Men you know, busy weekend ;)
I går så var jag först med Manda och Emilia, vi stack till någon Morrrris snubbe typ.
Chillade, kollade film och så, sen ringde Coffe och Samir Manda och så att dem var hästvakt på sörsjö (för dem är med i hemvärnet och det har tydligen varit någon sjuk jävel som varit och skärt på hästarna och typ, försökt stjäla dem) Men iaf, eftersom Samir och Coffe tydligen var livrädda för hästar, så fick jag om emilia dra dit och hjälpa dem. Vi drog dit, gick till höstarna var tjugonde minut och kollade dem. Annars satt vi och chillade, drack kaffe, käkade godis och snackade, vi ringde heta linjen med. HAHA, kul som fan. Dessutom så lyckades jag bota Samirs hästräddsjuka :)
Jag och Emilia drog hem till mig runt tre tiden, då la vi oss i sängen, kollade på lite sjuka grejer på nätet, och självklart ringde vi heta linjen. Haha, vi somnade runt sju, sen vaknade vi vid halv fyra. HAHA
Emilia stack hem och jag har bara tagit de lugnt hela dagen.
Ska snart sova för imoron ska jag och mamma till jkpg, vi ska hämta ut biljetterna till Bion, (Michael Jackson, this is it ♥) Och så ska vi gå på ikea och köpa lite grejer till mitt rum, lovley!
Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0