Söndag

Hej allihopa.
Förlåt igen för dålig uppdatering!
Men nu ska jag berätta om meine helg dåraa!
Fredag: Först gick jag och fikade med ena på stan, vi snackade om lite allt möjligt. (HEHE) Det ar mys iaf, saknar den fisen! Sen så drog jag hem, sov en liten stund och sen fixade jag mig. Efter de drog jag til Fanny. Vi drog till Sandra och Henke en liten stund. Sen drog vi och köpte cigg och sen drog vi till Cacta. Där var de några stycken och sen kom det några fler, haha :)
Men de va ganska segt där så jag & Fanny drog hem till henne och chillade lite och sen drog jag hem!

Lördag: Sov ganska länge, typ till tre eller något! Skönt som faaen! Jag fixade mig och sen drog jag till Fia, hon hade ju tjejkväll! De var skönt att de inte var några idioter som försöker vara någonting där! :) Vi var där en stund, käkade Tacos, drack lite och sånt. Sen vid nio så drog jag & Fanny till Rydaholm, det var ju rydaholmsdagarna och det skulle ju tydligen vara ett jääävla drag. Vi kom dit, och det stog typ, 10 pers under ett tak. "oohh, vilket ös.." NOT. Men iaf, vi gick och mötte Fannys kompis Hanna och Henke. Vi drog på någon fest som sööög!
HAHA, vi blev utkastade lite senare för att alla tyckte vi hade kaxig attityd. (Vi hade snackat med typ 3 pers på hela kvällen men ändå) Men men, jag och fanny drog, det var ju inte speciellt kul ändå. ;D
Vi drog till Värnamo och drog hem till Fanny. Vi satt i hennes källare och sjöng och hade de trevligt. Huhu, Sen kom Henke & Robin som skulle sova där. Det slutade med ett stort krig om vilka/vem som skulle sova i sängen och vilka som skulle dela täcke och kudde och massa skit. Och eftersom jag inte kunde sova, så slutade de med att jag drog hem, halv fem på morgonen. (Y)

Och idag så har jag bara chillat, tagit de lugnt och typ, sovit. Ska bara ta de lugnt resten av kvällen med. Duscha och sånt.
Bilder från tjejkvällen kommer senare!
Pussy

jag är så glad att du inte finns i mitt liv längre, du säger att du hatar skitsnack men du är den som snackar mest
fuck off and diiiieeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0