plauu

Hejhej.
Har uppdaterat dåligt,i know. Men mitt internet på min dator funkar inte så jag får sitta på den andra.
Det blev ingen skola idag. Alla tror jag skolkar, men det är ju så att typ inget vet något om mig i klassen, så dem vet heller inte vad som händer runt omkring mig.
Så idag har jag bara tagit de lugnt, mamma köpte hem en pizza till mig, käkade typ två tuggor. Har ingen aptit.
Har fått nya sömnpiller med, propavan eller något, testar dem första gången i kväll :) Hoppas dem funkar.
Imorgon blir det skola igen, sen är det inte långt kvar till lovet! :D två skoldagar kvar! LOVE IT! Ska till Ikea på lovet, köpa massa nya grejer till mitt nya lilla place ;D HAHA.
Nu sitter jag här och käkar lite naturgodis och dricker min vitamin focus. huhu.
Ska gå och störa min bror snart, be han ladda ner en zombie film såå vi kan glo på den :)
Snart kommer det en hiss & diss lista!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0