Inlåst

Hej!
Åkte och kollade på lägenheten med min kusin.
Efter de drog jag till Fija, där va Bella med. :)
Vi drog ut till Folkets, där var Grandt, Sven och Simon. Och sen kom Cacta med.
Efter de drog jag hem, käkade lite sallad och sen kollade jag lite på tv. Nu kollar jag på Inlåst.
De är ett jättebra program, intressant faktiskt. Det handlar om några kriminella killar som blir inlåsta på ett fängelse en viss tid. Det är najs! :)
Imorgon så är det Freeedaaag! De är party party, hoppas att jag får vara med Fannybejb!
Denna helgen blir ju lite längre en alla andra eftersom de är studiedag på Måndag, kanon!
Så på måndag ska jag upp till Jönköping, provrida en häst, hämta biljetter till Michael Jackson konserten, sen ska vi en runda på Ikea med. Jag ska ju flytta ner i ett arbetsrum här nere, med kök och sånt. :D
Men nu ska jag kolla vidare!
Pussy


Dagens fråga: Skulle ni klara av att sitta bakom galler i 2 månader utan någon kontakt med yttre världen?
Bara sitta där inne, och inte göra någonting.

Svara nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0