hehe..

Förlåt för dem förra inläggen.. Hehe..
Men dagen idag har inte vart bra alls.
De började med att jag inte kunde sova inatt, somnade halv tre, sov till halv sju.
Gick upp drog till skolan, började ju åtta..
Idag var jag i varmköket för första gånge, mycket bättre än serveringen.
Men iaf, vi jobbade och slet och styckade kött och hela kalajset.
Men sen vid halv fyra så drog jag och mamma och skulle köpa present till pappa, hittade ingenting..
Sen så åkte vi till Kvantum, hämade ut mina älskade kläder från Nelly ♥
Bilder på kläderna och även min fina tårta som jag gjort till pappa som fyller år imorgon kommer just imorgon!
Men iaf, jag drog hem, var helt trött och bara grät. Mådde allmänt bajs bara.
Nu mår jag bättre och min lillebror hittade present till pappa, eller min lillebror och mamma. Det blev en flarre whiskey och fina glas till :)
Men nu ska jag alldeles strax sova!


Innan jag går och lägger mig får ni en snygging bild på mig och malin!
HAHAHA!


Godnatt pussy! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0