Clothes

Zivil skirt SEK 259, Vila - NELLY.COMRose SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Detta kom hem till mig igår!
Sen ett par tights som såg ut såhär, eller, dem skulle göra de..
Sub Lace Look Leggings SEK 199, Vila - NELLY.COM

Sen visade de sig att det var typ fem hål i dem?!
Dem ska skickas tillbaka och jag ska fan ha ett par nya, hela tillbaka!



För övrigt så är detta en ganska bra dag, började i skolan, stack innan Svenskan för jag mådde typ, bajs i huvudet.  Drog till pappa, firade honom. Åt smörgåstårta, vanlig tårta och hade de allmänt mys!
Nu kom jag precis ut ur duschen och ska snart sova!
Men först kommer det självklart en "jag retar mig på" lista.
pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0