Bloggarna jag läser


Kenza
Jag gillar Kenzas blogg, ibland blir den lite tråkig men
nu har den börjat bli bättre. Hon är riktigt rolig den
bruden! Hon skriver allt från sina modell jobb, sin hund,
till hennes galna partykvällar och hur man ska uttala ordet
Ketschup.  www.kenzas.se


Kissie
Haha, hon är ju en brud som kör sitt eget race.
Genom att provecera som  bara den, så har
hon blivit en väldigt stor blogg. Hon har starka åsikter
om politiska saker, men sen skrivier hon ju också
väldigt mycket om ytliga saker som sin bröstförstoring,
läppförstoring och självklart om att hon är rik.
www.kissies.se


Paow
Ärligt talat så tycker jag paulinas blogg är riktigt tråkig.
Hon uppdaterar dåligt och när hon väl gör det står det
inget kul alls. Jag kikar väl in på bloggen ibland men det är absolut
inte ofta. Paow är annars en ganska skön brud verkar de som,
men hon måste skärpa till sig lite.
www.paow.se


Dessie
Dessie är ju i stort sett som en mini Kissie.
Hon har platina blondt hår, solar solarium, och är allmänt
egoistisk. Men vad ska jag säga? Bloggen är underhållande.
Även fast hon bara är 15 år, har hon lyckats provecera
så mycket så hon är en av sveriges största bloggar.
Hon skriver om sitt liv, festena hon går på, bråken
men polare. I stort sätt allt.
www.desireenilsson.blogg.se


Amir "Gaybloggen"
Jag diggar Amir. Han är en skön bög helt enkelt.
Han skriver om sitt liv, om hur det är att vara homosexuell i samhället.
Han skriver om sina vänner, festerna han går på osv.
Jag tycker Amir verkar vara hur snäll som helst. Han är
inte alls lika provecerande som dem andra "fjortisbloggarna".
www.gaybloggen.com


Foki
Foki är en ganska ny bloggare som inte så
jättemånga har upptäckt ännu.
Hon skriver ganska mycket om japan
och massa konstiga, roliga saker.
Jag tycker inte om hennes blogg så jättemycket.
Kikar in där ibland när jag inte har något att göra.
www.fokis.se



Falsksanning
Falsksanning är en skvallerblogg. Där skriver hon om allt som händer
i bloggvärden. Om vem som bråkat med vem, vem somm hade sex
med en 45 åring osv. Hon skriver skvaller helt enkelt.
Är man insatt i dem andra bloggarna så rekomenderar jag falsksanning!
www.falsksanning.blogg.se

Sen läser jag några av mina kompisars bloggar med! :)
Pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0