Ny blogg!

Hej allihopa!
Har precis gjort en ny blogg, kände att den gamla inte var speciellt uppdaterad, så jag tänkte att jag börjar om på nytt! :)
Idag har jag inte gjort så mycket, har mest legat i sängen och kollat film, kollat på blandannat 100 girls och 17 again, är Zac Efron snygg eller snygg?!
Annars har det inte hänt mycket, jag har pluggat på lite om inridningen, jag ska ju skaffa häst!
Inom en månad kommer ett tåårigt Sto vid namn Simone hem till gården! <3
Men som sagt, inte mycket har hänt idag.
Mamma kom hem nyss och hon hade köpt naturgodis till mig, GOTT! :D
Imorgon börjar skolan, Hotell & Restaurang here I come!

Nu ska jag kolla lite på that 70s Show och så hörs vi senare!

Hugs and Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0