In a bed of flakke!

Goder afton på er! :)
Vad har ni gjort idag?

Jag har nästan legat och sovit hela dagen, baaakiiissss.
Men typ vid sex så tyckte jag att det var dags att ta tag i livet och göra något så då stack jag till Addi.
Anton var där med, sen kom Pilla & Linus, och Fannybejb.
Vi hyrde film, köpte chips och mysade galet! :D
Men sen vid nio så skulle jag hem, men tvingade mamma att åka förbi kvantum & köpa naturgodis, hiihi.

Hittade sladden till min kamera, woho trodde den va hos pappa.
Så nu kommer det en hel del partypics från igår, enjoy!
De fanns singstar, alkohol och mycccckket bra humör!
Tills slutet av kvällen.. haha

En ego bild, så nu kan ni se outfiten med :)
Allt är från gina!






         
 
        





      

   

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0