God morgon!

God morgon allihopa!
Eller, för mig är det inte en så god morgon, vaknade vid tio typ, bakis som fan och med träningsvärk i hela benen!
Som sagt de var värnamo dagarna som gällde igår, riktigt jävla kul var det!
Ikväll blir det party igen!
Först ska jag till Fannybejb, sen så drar vi vidare ut på stan & så blir det skumpartaajjjj! :D
Men först nu idag ska jag bara ta de lugnt, orkar inte göra någonting.


Gårdagens outfit förresten:



Top: New yorker
Tights: Gina Tricot
Skor: Nelly.com

Kommentarer
Postat av: Nastie

nice outfit! och tack för kommentaren!



Förresten du kan bli veckans blog genom att lägga till min blogg på bloglovin!!

2009-08-22 @ 18:51:23
URL: http://nasties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0